tisdag 19 januari 2010

Godmorgon

Nu har jag varit vaken i en timma ungefär. Jag har drömt om spelbrickor och bokstäver och det ger mig panik när jag inte får ut alla på planen. Handlar såklart om betapet, mitt älskade hatspel. Efter första gången jag drömde om allt det där bestämde jag att "Nu får det vara måtta på spelandet. Högst tre spel om dagen." Någon dag har jag inte spelat alls och några dagar bara en eller två gånger. ÅÅÅÅH!!!

Var ju på arbetsförmedlingen igår. Jag tycker inte alls att det suger, dom är jättetrevliga och hjälpsamma! Skönt det iaf. Men jag måste göra om mina tre månader. Lite surt när jag var tre dagar ifrån innan jag började skolan här. Men men, jag ska få hjälp av en jobbcoach och sådär så förhoppningsvis blir jag lite mer pepp på att söka och får hjälp med personliga brev osv.
Lite roligt är att jag natten till igår drömde att jag låg under ett täcke och så satt det någon typ psykolog eller coach bredvid mig och skulle hjälpa mig med livskriser. Kanske var ett tecken ;)

Idag kommer det bli poker hos Jens och Christoffer. Tror jag. Hela gänget ska vara med. Jag, Johan, Joel, Zmeg, Jens och Christoffer. Mm, jag kallade oss just för gäng. Jag är väl egentligen inte med i själva gänget men jag får vara med ändå. (är ju jag som har pokermarkerna^^) Jag tror att dom inte har nått emot det. Lite tjejbaciller får dom överleva.
Just det, Joel kom hem från USA igår! Han kom förbi och hämtade sina nycklar och visade upp sitt rakade huvud. Gaaah! Allt hår! Men det är trevligt att han är hemma igen :)

Sitter och lyssnar på Morgonpasset i P3 nu när jag har så tråkigt. Började skratta lite ^^
Kodjo har varit i Kanada och har lovat Martina och Hanna presenter därifrån.
-Du kan få en ledtråd, det börjar på D och slutar på R.
- ....draperier? Droger!

Nej mene...
Ah,
Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar