torsdag 7 januari 2010

Gaah!

Min dator är heeelt efterbliven! Hackar, laggar och är dum i hela burken! Jag måste få ett jobb snart så jag kan köpa en ny.

Jag har varit på arbetsförmedlingen idag för att öka chanserna lite iaf. Utförde Operation: Snäll, trevlig och medgörlig. Gick mest ut på att vara uppriktigt glad och med ett leende hela tiden. Haha! Det var roligt :) Gick bra tror jag, jag fick ett telefonnummer att ringa på tisdag till min blivande handläggare. När jag började skolan den 4 September hade jag nämligen gjort 97 eller 98 av mina 100 dagar och eftersom det blev en del fel och sånt så ville dom skriva in mig på Arbetsgaranti för unga redan då. Ah, jag fattade inte riktigt och det är jobbigt att förklara. Hur som helst ville dom försöka få in mig på den direkt nu istället så jag slipper göra om mina 100 dagar. Jag var ju bara ett par dagar ifrån liksom! Och jag tror att Operation: Snäll, trevlig och medgörlig bidrog till det ^^ (låt mig tro det, okej!?)
Så på Tisdag ska jag ringa och se hur det gått :)

Efter Arbetsförmedlingen gick jag till biblioteket för att se om mina böcker kommit tillbaka än. Icke. Lånetiden för föregående lånare gick ut för flera dagar sen men fortfarande inte lämnat tillbaka!! JAG BEHÖVER DOM FÖR ATT BLI GODKÄND PÅ MIN FUCKING KURS, FATTARU!?!? Ska gå dit på lördag igen.
Imorgon ska jag upp tidigt och gå till tandläkaren minsann. 8.50 ska jag vara där. Shit... Kommer bli kämpigt. Ska laga framtänderna förhoppningsvis och sådär. Sen tänkte jag gå till Vårdcentralens drop in och kolla upp min leverfläck. Jag är alldeles för nojig för den nu så nu jävlar ska den undersökas och bort.

Nu ska jag nog dö lite.

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar